[懶系廣告] As soon as possible!!

廣告這行,特別是online advertising,客戶總覺得你們做事就是快,總之越快越好,所以基本上沒什麼deadline,email見得最多就是 ASAP (As soon as possible),今天的事今天做。特別是負責social media的同事,每分每秒都在緊貼時事,一有什麼世界大事、娛樂圈勁爆消息、颱風襲港等等,Facebook newsfeed就會彈出一大堆類似的content,如果你慢過其他人就要好好檢討啦!這個情況在面對客戶時都一樣,有email最好即日覆,有miss call最好即日call back,因為客戶時刻都覺得你在為他/她服務,記得沒有最快只有更快。

模擬以下對話:

客戶Lili:Hi Brian,我岩岩五分鐘前email左你,唔知你收唔收到呢?公司黎緊有個event想搞,想搵你地合作,主要係做個product launch event(下刪100字講解主要做什麼...)但時間唔多,老闆想聽日睇個proposal,我都知好趕架啦,但你地聽朝十點前交俾我得唔得?

同事Brian:咁趕,真係難d呀!都要多dd時間同其他同事傾下,再諗個idea同做proposal!

客戶Lili:咁一係聽朝你俾住個idea同quotation我先啦,之後交proposal都得。

同事Brian:但我都要同其他同事開會傾下先,今個星期尾俾你得唔得呀?

客戶Lili:我聽朝就要開會,一係你俾左個錢我先啦!

同事Brian:但我要開會傾左個event點做先計到錢,因為場地、production、搵MC、搵嘉賓、禮物... 全部都要quote呀,好難聽朝就答到你,真係唔得呀!

客戶Lili:其實我都有同緊其他公司傾,佢地都係聽朝俾既,點解你地唔得架?

同事Brian:(OS:哦,原來係咁...你老闆...)但時間真係太趕,一係...我試下砌住個 "ballpark" budget俾你先,其他野之後再覆你...咁ok嗎?

客戶Lili:咁ASAP啦!